Schwarz Group фокусується на розвитку у Східній Європі
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
Група Schwarz зміцнює свої і без того сильні позиції в Центральній і Східній Європі. Мережа Kaufland зростає особливо швидко, але Lidl також не зменшує обертів.
Торгові мережі Lidl і Kaufland, що належать Schwarz Group, в даний час борються між собою за лідируючі позиції на румунському ринку. Цікаво, що з шести країн східноєвропейського регіону, в яких присутні Lidl і Kaufland, тільки в Польщі Schwarz Group не є лідером ринку — інформує WH.pl
Згідно з розрахунками lebensmittelzeitung.net, дві роздрібні мережі в Східній Європі досягли товарообігу в 24,5 млрд. євро (нетто) в 2019/20 фінансовому році і, отже, отримали прибуток до оподаткування у розмірі 1,45 млрд. євро.
Приклад Румунії добре показує розвиток Schwarz Group. В останньому 2020/21 фінансовому році Lidl виріс на місцевому ринку на 25-30% — повідомляє місцева галузева преса зі слів регіонального менеджера Френка Вагнера. Це означає, що чистий обсяг продажів Lidl оцінюється приблизно в 2,6 млрд. євро.
У свою чергу, румунський підрозділ Kaufland повідомив, що продажі в 2020/21 фінансовому році виросли на 8,75% — до 2,62 млрд. євро. Таким чином, різниця між мережами зараз незначна, тоді як рік тому вона становила близько 440 млн. євро (на користь Kaufland).
Kaufland, однак, не планує без бою поступатися лідируючими позиціями у сфері роздрібної торгівлі в Румунії. У минулому році оператор інвестував в розвиток 300 млн. євро. За повідомленням компанії, завдяки цьому було відкрито 13 нових обʼєктів. У поточному фінансовому році інвестиційний бюджет румунського філії мережі Kaufland становить 375 млн. євро. До 2024 року кількість торгових точок планується збільшити з 141 до 170.