All Retail
Опубліковано

EVO, Rozetka та MakeUp увійшли до рейтингу «Топ-25 лідерів діджіталізації»

Теги:
ROZETKA
e-commerce
Фото:
RAU

Фармацевтична компанія "Дарниця", продуктова IT-компанія EVO, найбільший маркетплейс країни Rozetka, бʼюті-рітейлер MakeUp, а також представники інших сфер, в тому числі харчової, промисловості та АПК увійшли до рейтингу 25 компаній, які стали лідерами діджіталізації.

Рейтинг склав журнал "Власть денег", повідомляє портал " Ділова столиця ".

Автори рейтингу відзначають, що в нього включені як компанії, що спеціалізуються на випуску цифрової продукції і надання цифрових послуг, так і компанії з різних галузей економіки, успішно реалізують програми діджіталізаціі і впроваджують цифрові технології у своїй діяльності.

"При відборі враховувалися масштаби діяльності в сфері діджіталізаціі, її важливість для посилення технологічного потенціалу України, обсяги відповідних інвестицій, вже здійснених і запланованих, готовність компаній до переходу на ведення бізнесу онлайн в умовах часових обмежень. Ми прагнули представити в рейтингу по можливості широкий галузевий спектр бізнесу ", — йдеться в публікації.

"Так, діджіталізація Rozetka дозволила додатково запустити туристичний онлайн-сервіс Rozetka Travel. На ньому онлайн можна знайти пакетні тури від найбільших туроператорів України, причому тур можна відразу забронювати і купити на Rozetka. Після покупки всі потрібні документи — від договору на обслуговування з туроператором, авіаквитків до медичної страховки — зʼявляються в особистому кабінеті покупця ", — йдеться в публікації.

Також автори рейтингу відзначили, що, одна з головних цілей рейтингу — підкреслити роль цих компаній в зміцненні конкурентоспроможності української економіки.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або