Жорсткі дискаунтери в Україні — черговий провал або новий тренд?
- Фото:
- b-g.by
У сучасному багатошаровому світі, соціальна структура якого складається з дедалі більшої кількості різних підмножин, часто є досить велика кількість споживачів навіть для самих незвичайних і, здавалося б, давно забутих товарів і послуг.
Наприклад, продажі вінілових альбомів в США ростуть вже пʼятнадцятий рік поспіль. Торік там було продано 27,5 мільйона платівок, що в 30 разів більше в порівнянні з 2006 роком, коли почалося повернення вінілу. Зовсім недавно в усьому світі відбувався бурхливий ріст користувачів соціальної мережі Clubhouse, яка використовує виключно голосове групове спілкування без вбудованої можливості запису. Експерти вважають, що у Clubhouse хороші перспективи.