Передозування правами споживача: чому всі права мають кордони
- Фото:
- commbox.io
Права споживача вже не перший рік є дуже популярною темою. Про це свідчать, наприклад, рейтинги «споживчих» ТВ-шоу типу «Ревізор» або «Гроші».
Складається враження, що українські споживачі, які ще 20 років тому в якості сервісу могли отримати хіба що порцію хамства, стали набагато вимогливішими від європейців. Загалом, тренд корисний для якості ринку: мережі супермаркетів змагаються в стильності та креативності оформлення торгових площ, маркети працюють цілодобово і досить швидко реагують на інновації. Однак, ринку не потрібні «Карен» [1], які з нічого можуть створити проблему, що може нашкодити репутації рітейлера. Тому сьогодні ми поговоримо про права споживачів в загальному, перегини в їх використанні та поведінці клієнтів рітейлу.