All Retail
Опубліковано

Unilever оприлюднив результати за I квартал 2021 року

Теги:
Unilever
ріст продажів
FMCG
Фото:
Retail Detail

Один зі світових лідерів на ринку харчових продуктів та товарів побутової хімії — британсько-нідерландська компанія Unilever — підвела підсумки роботи за січень-березень 2021 року.

Повідомляється, що базове зростання продажів компанії в грошовому вираженні склало 5,7% при зростанні в обʼємному вираженні на 4,7% і ціновому вираженні — на 1%.

Товарообіг знизився на 0,9%, зокрема, під впливом валютних коливань, що склали 8%. Квартальна дивідендна прибутковість склала 0,4268 євро за акцію. Програма зворотного викупу акцій на суму до 3 млрд. євро стартує в травні — інформує new-retail.ru

Генеральний директор Unilever Алан Джоуп прокоментував: «2021 рік для Unilever почався успішно. Удосконалюючи операційну діяльність, впроваджуючи інновації і розвиваючи бренди зі змістом, ми продовжуємо зміцнювати конкурентоспроможність компанії. Всі ці дії допомогли Unilever підвищити продажі на 5,7% в першому кварталі. Ми продовжуємо розвивати наш портфель, демонструючи впевнене зростання в сегментах функціонального харчування і косметичної продукції преміум-класу.

Відділення чайного бізнесу нашої компанії йде за планом. Зараз ми також займаємося створенням нового підрозділу під назвою Elida Beauty, яке обʼєднає кілька наших невеликих брендів косметики та засобів особистої гігієни.

Ми впевнені, що в 2021 році забезпечимо зростання продажів в рамках нашого довгострокового цільового діапазону зростання на 3-5%, причому в першій половині цього року зростання сягатиме верхньої планки цього діапазону.

Очікується незначне збільшення операційної маржі від основної діяльності до кінця 2021 року, а також її несуттєве зниження в першому півріччі під впливом Covid-19, високого рівня інфляції, а також збільшення витрат на маркетинг в порівнянні з попереднім роком. Наші досягнення за цей рік переконали Раду директорів компанії схвалити програму зворотного викупу акцій на суму до 3 млрд. євро».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або