All Retail
Опубліковано

Інновація Unilever і Alibaba: система рециркуляції замкнутого циклу на основі штучного інтелекту

Unilever обʼєднала зусилля з платформою Alibaba і запустила систему утилізації замкнутого циклу на основі штучного інтелекту в рамках ініціативи «Світ без відходів».

Це світова новина — обидві компанії створили систему для автоматичної ідентифікації та сортування пластикової упаковки при скануванні QR-кодів на пластикових пляшках, які переробляються споживачами — інформує WK.pl

Технологія штучного інтелекту буде сортувати та ідентифікувати пластик на основі даних, а відходи упаковки будуть потім використовуватися в майбутніх продуктах Unilever. В даний час в офісах Alibaba в Шанхаї і Ханчжоу встановлено 20 машин, а компанії планують представити ще 500 машин в 2021 році.

"Світ без відходів" був створений в рамках спільної ініціативи двох гігантів, метою якої стало обʼєднання технологій упаковки Unilever з операційною системою для бізнесу Alibaba для створення замкнутого циклу переробки. Система націлена на прискорення змін в поведінці споживачів щодо утилізації відходів на основі системи винагороди: споживачі зможуть заробити як купони Unilever, так і винагороди Alipay, використовуючи машини з переробки.

Рохіт Джава, виконавчий віце-президент Unilever North Asia, сказав: «Пластик не повинен забруднювати навколишнє середовище». Ми вважаємо, що «Світ без відходів», запущений спільно з Alibaba Group, стане «зеленим двигуном» економіки замкнутого циклу для пластикової упаковки в Китаї.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або