All Retail
Опубліковано

Світовий ринок e-commerce виріс на 38% за перші три місяці 2021 року

Теги:
e-commerce
Фото:
marketingland.com

Згідно зі звітом Adobe Digital Economy Index, опублікованим на порталі Belretail, світова електронна комерція досягла $ 876 млрд за перші три місяці 2021 року — зростання в річному численні склало 38%.

Adobe очікує, що до 2022 року обсяг електронної торгівлі в США досягне $1 трлн. У перші три місяці 2021 року онлайн-витрати в США виросли на 39%, до $ 199 млрд.

Великобританія випередила США за темпами зростання e-commerce: на 66% за той же період, до $ 39 млрд. Половина продажів припала на смартфони, при цьому частка витрат на мобільний звʼязок виросла на 6% в річному численні.

Інтернет-трафік у Великобританії збільшився на 29% в річному численні. Розмір замовлень виріс на 9% рік до року, конверсія — на 18%, виручка за хвилину — на 23%.

В Японії онлайн-продажі зросли на 15% рік до року за перші три місяці 2021 року, досягнувши $ 38 млрд. На смартфони припало 64% витрат — на 2% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Трафік виріс на 19% рік до року, розмір замовлень — на 15%, але конверсія знизилася на 16% рік до року.

Покупці в Великобританії також швидко освоїли замовлення продуктів харчування в інтернеті. Про покупки щомісяця повідомили 39% споживачів у Великобританії в порівнянні з 27% в США і 24% в Японії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або