All Retail
Опубліковано

Tesco проведе ребрендинг власних форматів

Теги:
Tesco
AR ексклюзив
Фото:
https://placetech.net

Найбільший британський рітейлер Tesco оголосив, що відмовляється від формату Metro для своїх магазинів.

Протягом найближчих кількох місяців 89 магазинів буде перейменовано в Tesco Express, повністю змінивши концепцію магазинів, а решта 58 магазинів залишаться такими, як і раніше, але назва Metro на вивісках буде змінена на Tesco Superstores.

Концепція Tesco Metro, запроваджена ще в 1994 році, була повністю оновлена ​​у форматі в 2019 році. Супермаркети формату Metro розташовувались в основному в центральних міських районах і мали на меті задовольнити потік відвідувачів ділових районів. Концепція передбачала, що в такі «супермаркети» клієнти приходять робити масштабні покупки, наприклад, купувати все, що потрібно сім’ї, на тиждень.

Однак, за даними компанії, трохи менше 70% магазинів Metro зараз використовуються споживачами як мінімаркети, тобто для покупок на 1-2 дні та для придбання продуктів на винос. Споживачі використовують лише 31% торгових точок для великомасштабних покупок.

У заяві Tesco для співробітників зазначено: «За останні кілька років ми спостерігали зміни в звичках наших покупців, і ми прийняли рішення про ребрендинг усіх наших магазинів Metro, щоб краще відобразити ці зміни».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або