All Retail
Опубліковано

Онлайн-продажі продуктів харчування в США знизилися в квітні на 10%

Теги:
e-commerce
Фото:
golos.ua

Американські інтернет-продажі продуктів продовжили коливання протягом останніх місяців.

Ринок у квітні склав 8,4 млрд. доларів, що на 10% менше, ніж у березні, показало останнє опитування Brick Meets Click / Mercatus Grocery Shopping.

Квітневе зниження обсягу продажів продовольчих товарів в Інтернеті продовжило тенденцію вгору-вниз із 9,3 млрд. дол. у березні, 8 млрд. дол. у лютому, 9,3 млрд. дол. в січні.

Однак продажі продуктів у квітні 2021 року залишаються більш ніж у 4 рази вищими за показники до пандемії і зросли на 16% порівняно з квітнем 2020 року, зазначив Brick Meets Click.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або