JD.com з результатами вище очікувань
- Фото:
- vedomosti.ru
У I кварталі цього року JD.com, завдяки величезному внутрішньому попиту, обійшов всі очікування аналітиків. Китайський гігант електронної комерції приділяє все більше уваги логістиці.
За перші три місяці року продажі JD.com виросли на 39% до 203,2 млрд. юанів (25,7 млрд. євро). Таким чином, компанія перевищила середню оцінку аналітиків на 1,4 млрд. євро. Прибуток також виявилася вище очікувань, — повідомляє dlahandlu.pl
Базована в Пекіні компанія електронної комерції уклала нові партнерські угоди з різними брендами, включаючи John Lobb (Hermès Group), Starbucks і Decathlon. Для деяких брендів контракти також включають співпрацю в області логістики: наприклад, італійська Marni вибрала індивідуальне комплексне рішення з маркетингом, технологіями і логістикою. Ця послуга дозволяє клієнтам здійснювати покупки безпосередньо у Marni, а товари доставляються JD Logistics.
- З самого початку JD.com виділявся своєю орієнтацією на клієнтів, і ми пишаємося тим, що наші 500 млн. активних користувачів сьогодні покладаються на наш великий портфель товарів і відмінне обслуговування клієнтів, — сказав генеральний директор Річард Лю і додав, — JD.com в даний час все частіше співпрацює з мільйонами компаній, які використовують нашу передову логістичну інфраструктуру для зниження витрат і підвищення операційної ефективності.
В кінці минулого місяця було оголошено, що китайський рітейлер відкриває офіс і розподільний центр в Венраї (Нідерланди). Звідти компанія хоче завоювати європейський ринок.