All Retail
Опубліковано

Торговельним мережам доведеться робити ставку на низькі ціни. Споживачі заявляють, що будуть здійснювати покупки в найдешевших магазинах

Пандемія COVID-19 посприяла збільшенню товарообігу продовольчого ринку Європи на 10% в 2020 році.

Крім того, обмеження, повʼязані з коронавірусів, вплинули на глибші зміни в поведінці і звичках споживачів і поставили перед торговцями нові виклики.

Для європейських продуктових рітейлерів 2020-ий рік став часом значного прискорення змін в споживчих тенденціях. Оскільки ресторани, офіси і школи в більшості країн були в основному закриті під час першої хвилі пандемії, споживачі поспішили запастися продуктами — як в звичайних магазинах, так і в Інтернеті — що призвело до збільшення продажів на цьому ринку.

Як зазначено в останньому звіті «Збої і невизначеність — стан роздрібної торгівлі продуктами харчування в 2021 році», опублікованому McKinsey & Company і EuroCommerce, під час першого локдауна в березні 2020 року продажі FMCG-сектора показали середнє зростання на 20%, а в цілому по 2020 році — на 10%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або