Якою була експансія АТБ в першому кварталі поточного року?
- Фото:
- All Retail
Здається, рік лише нещодавно розпочався, а на календарі вже початок літа. Як і час, не стоять на місці й рітейлери, багато з яких досягають успіху у відкритті нових магазинів — тільки встигай їх підраховувати.
На цей раз до нас в обʼєктив потрапив традиційно активний за темпами експансії торговець — національна мережа дискаунтерів АТБ.
Нагадаємо, станом на грудень 2020 року в компанії значився 1201 торговий обʼєкт. За три стартових місяці 2021 року АТБ поповнився ще 15 новими магазинами. Зокрема, в традиційно аморфному січні компанія відкрила 5 торгових точок, лютий приплюсував до мережі три нових обʼєкти, а березень — ще сім.
Якщо порівняти динаміку експансії АТБ з аналогічним періодом 2020 року, то тоді дніпровський рітейлер відкрив 21 обʼєкт. Примітно, що число відкриттів в першому кварталі минулого року можна позначити за шкалою градації, адже кількість нових АТБ з кожним місяцем виростала: в січні 2020 року рітейлер запустив 5 дискаунтерів, в лютому — 6, а в березні 2020-го мережа розширилася ще на 10 торгових точок.
Регіональні переваги
У Північній Україні в першому кварталі 2021 року стало більше на 7 нових АТБ. При цьому, рітейлер віддав перевагу не самій столиці, а її передмістям, відкривши там пʼять дискаунтерів. Ще двома обʼєктами АТБ поповнилися Чернігівська і Житомирська області.
У Західній Україні з січня по березень 2021 року було здано в експлуатацію 6 нових магазинів мережі АТБ. Якщо бути точніше, два з них відкрилися у Львівській області, ще по одному — в Закарпатській, Івано-Франківській, Хмельницькій та Волинській областях.
У Центральній Україні, а саме у Вінницькій області, торговий оператор відкрив в першому кварталі один магазин. Аналогічна ситуація зі Сходом країни — на рідній для рітейлера Дніпровщині також запрацював один дискаунтер АТБ.
Примітно, що Південний регіон в першому кварталі 2021 року в АТБ обійшли стороною. Хоча, варто визнати, Одеса в останні роки була вельми важливим ареалом для рітейлера.
Виходячи з нашого аналізу, можемо зробити висновок, що стратегія експансії мережі АТБ в першому кварталі цього року була спрямована на північні й західноукраїнські населені пункти. Левова частка нових АТБ — а це 7 з 15 дискаунтерів — охопили саме Північний регіон країни. Якщо порівняти з 2020-им, то тоді рітейлер був зосереджений на експансії не тільки в Західній Україні, але також і в її Східної частині. Стає зрозуміло, що Схід країни з його одним відкриттям в стартові три місяці 2021-ого поки що втратив пріоритетність для компанії.
В цілому, нагадаємо, за 2020 рік по всій країні мережа АТБ відкрила 127 своїх магазинів. За твердженнями ТОП-менеджменту мережі, в поточному році рітейлер планує запустити не менше 120 торгових обʼєктів, а з приводу динаміки та бажаних локацій ми неодмінно будемо Вас сповіщати.