«АТБ-Маркет» : стратегія, конкуренція, плани. Що ми зрозуміли з інтервʼю Бориса Маркова.
- Фото:
- All Retail
«АТБ-Маркет» — найбільша в Україні роздрібна мережа продовольчих магазинів, яка на сьогоднішній день представлена понад 1200 магазинами в 24 областях і 316 населених пунктах країни.
За минулий рік, з початку коронакризи, компанія, яка працює в форматі «мʼякого» дискаунтера, багато експериментувала і впровадила чимало суттєвих інноваційних рішень.
Так, спочатку 2020 року, коли потреба в інтернет-замовленнях продуктів харчування значно зросла, АТБ без тривалої підготовки з врахуванням вимог ринку запустила онлайн-магазин, який пропонує доставку або можливість замовлення з самовивозом в 24 областях України. Тобто у всіх населених пунктах, де присутні обʼєкти «АТБ-Маркет».
Також увагу привернули масштабні промо-кампанії мережі в колаборації з відомими брендами і зірками українського шоу-бізнесу.
А вже навесні 2021 року АТБ спільно з Райффайзен Банк Аваль і Visa запустила кобренд-проєкт власної платіжної картки — АТБ-Pay.
Настільки значна активність в нових напрямках діяльності, а також масштабні плани компанії, стали головними темами інтервʼю генерального директора «АТБ-Маркет» Бориса Маркова з Андрієм Жуком на youtube-каналі «За рамками рітейлу».