All Retail
Опубліковано

«АТБ-Маркет» : стратегія, конкуренція, плани. Що ми зрозуміли з інтервʼю Бориса Маркова.

Теги:
АТБ
AR ексклюзив
експансія
Фото:
All Retail

«АТБ-Маркет» — найбільша в Україні роздрібна мережа продовольчих магазинів, яка на сьогоднішній день представлена понад 1200 магазинами в 24 областях і 316 населених пунктах країни.

За минулий рік, з початку коронакризи, компанія, яка працює в форматі «мʼякого» дискаунтера, багато експериментувала і впровадила чимало суттєвих інноваційних рішень.

Так, спочатку 2020 року, коли потреба в інтернет-замовленнях продуктів харчування значно зросла, АТБ без тривалої підготовки з врахуванням вимог ринку запустила онлайн-магазин, який пропонує доставку або можливість замовлення з самовивозом в 24 областях України. Тобто у всіх населених пунктах, де присутні обʼєкти «АТБ-Маркет».

Також увагу привернули масштабні промо-кампанії мережі в колаборації з відомими брендами і зірками українського шоу-бізнесу.

А вже навесні 2021 року АТБ спільно з Райффайзен Банк Аваль і Visa запустила кобренд-проєкт власної платіжної картки — АТБ-Pay.

Настільки значна активність в нових напрямках діяльності, а також масштабні плани компанії, стали головними темами інтервʼю генерального директора «АТБ-Маркет» Бориса Маркова з Андрієм Жуком на youtube-каналі «За рамками рітейлу».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або