All Retail
Опубліковано

Не лише техніка для дому: FOXTROT.UA розширює асортимент аж до велосипедів і зоотоварів

У результаті збільшення товарного портфелю додано абсолютно нові позиції, які лежать поза традиційними категоріями рітейлера.

Омніканальний бренд Фокстрот, який увесь час своєї присутності на ринку асоціювався як експерт з продажу побутовою технікою та електронікою, впритул зайнявся питанням розвитку і розширення асортименту в раніше невластивих йому категоріях. На онлайн-майданчику магазину можна придбати товари для дітей будь-якого віку, спорту, тварин, системи безпеки, авто- і велотовари, і навіть книги.

Про це розповів В’ячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот.

— Нові реалії, зміна поведінки і звичок покупців, посилення конкуренції на ринку посприяли перегляду підходів до формування асортиментної матриці. Ми розуміємо, що потрібно не лише бути там, де наш клієнт, але й бути гнучкими, пропонувати те, що йому потенційно необхідно або може бути цікаво. Тому у Фокстрот кардинально змінили підхід до управління асортиментом, розширивши портфель на онлайн-платформі за рахунок непрофільних для мережі електроніки та побутової техніки товарів, — зазначив В’ячеслав Склонний.

У компанії розраховують, що за допомогою розширення асортименту і посилення представленості в онлайні, зможуть залучити додаткові сегменти покупців і відповідно — наростити товарообіг, закріпивши при цьому свої позиції на ринку.

Для освоєння нових категорій у Фокстрот одночасно працюють за двома напрямками:

1) збільшення асортименту в уже представлених напрямках;

2) запуск принципово нових категорій товару.

По частині розширення зроблено акцент в таких зростаючих товарних групах, як товари для дітей (іграшки, автокрісла, коляски), автотовари, асортимент для спорту і відпочинку, категорія "сад-город".

— Щодо абсолютно нових позицій, у травні на foxtrot.ua з’явилися в продажу такі сезонні товари, як велосипеди і товари для риболовлі. Очікується надходження товарів для занять спортом (тренажери, інвентар), будівництва і ремонту, і навіть така група, як сонцезахисні окуляри. Плануємо порадувати власників домашніх тварин, запропонувавши їм актуальний асортимент для вихованців, — додають у Фокстрот.

На даний момент кількість товарів на сайті омніканального рітейлера становить близько 100 тис. найменувань. За планами топ-менеджменту Фокстрот, до кінця року компанія збільшить асортимент удвічі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або