Співзасновник КОЛО розповів про особливості торгівлі в Одесі
Мережа "КОЛО" — лідер сегменту мінімаркетів самообслуговування в Україні. У 2020 році компанія відкрила 119 нових обʼєктів, а загальна кількість її торгових точок на кінець минулого року склала 221 одиницю.
Сергій Войцеховський, співзасновник мережі магазинів КОЛО, член ради директорів BGV Group, поділився баченням щодо причин недавнього виходу компанії на ринок роздрібної торгівлі Одеси.
«Одеса — дуже цікаве місто для рітейлу. Це друге місто після Києва за кількістю житлових новобудов. Якщо подивитися аналітику, то на першому місці за цим показником іде Київ, на другому — Одеса, на третьому — Львів, далі — Харків і Дніпро», — повідомив пан Войцеховський під час саміту RAU Expo 2021 Києві.
При цьому, на думку експерта, у Одеси існує своя специфіка, адже це сезонне місто. «Але трафік, споживання зростають. Ми готувалися, чекали — хоч це і затягнулося в звʼязку з погодою та іншими факторами», — говорить Сергій Войцеховський.
В Одесі багато туристів, які приїжджають навіть незважаючи на сезон. При цьому, в місті останнім часом дуже добре виріс сегмент готової їжі. «Там дуже багато локальних виробників і одесити дійсно люблять свої місцеві товари. Тут є своя специфіка, до якої ми адаптуємося», — повідомив співзасновник КОЛО на питання про відмінності в споживчих вподобаннях між Києвом і Одесою.