All Retail
Опубліковано

ТОП-10 найбільших мереж дискаунтерів Європи. До них наближається АТБ

Формат продовольчих дискаунтерів полюбився в Європі вже кілька десятиліть — з того часу, як на авансцену вийшли німецькі мережі Aldi та Lidl.

Але якщо раніше були популярні «жорсткі дискаунтери» (формат, в якому працювали обидва німецьких рітейлера), то сьогодні більше затребуваний «мʼякий дискаунтер» — коли споживач шукає не тільки низькі ціни, але і якість обслуговування, зручність і сучасний інтерʼєр, а також широкий вибір продукції.

Власне кажучи, всі перераховані в даному дослідженні мережі працюють саме в форматі «мʼякого дискаунтера», або ж переводять більшість своїх магазинів в цей концепт. «Жорсткі дискаунтери» втратили позиції, і спроби вийти на ринок країн Європи з магазинами такого формату (приклад — російська мережа MERE) поки не можна назвати надто успішною.

Експерти дослідницької компанії IGD вивчили ринок продовольчих дискаунтерів Європи та проаналізували перспективи даного формату роздрібної торгівлі.

За даними IGD, дискаунтери забезпечують 43% зростання ринку роздрібної торгівлі в Європі. Продажі продовольчих дискаунтерів виростуть на 34 млрд євро з 2020 по 2022 рр.

Дискаунтери є другим за величиною і самим швидкозростаючим каналом роздрібної торгівлі харчових продуктів в Європі, і хоча в останні роки його частка і так постійно збільшувалася, сьогодні покупці стали ще більше уваги приділяти вартості товарів, чому сприяла пандемія COVID-19 і повʼязані з нею карантинні обмеження.

Відзначимо, що в даному дослідженні представлені показники дискаунтерів на території країн Європи, а Aldi присутній як дві окремі компанії — Aldi Süd і Aldi Nord.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або