All Retail
Опубліковано

Amazon очолив рейтинг найдорожчих брендів Kantar в світовому рітейлі в 2021 році

Теги:
Amazon
Фото:
minfin.com.ua

Глобальна аналітична компанія Kantar представила черговий рейтинг найдорожчих глобальних брендів BrandZ Global Top 100 в 2021 році.

Нагадаємо, тут споживчі оцінки комбінуються з аналізом фінансово-господарської діяльності кожного підприємства. Методологія має на увазі оцінку вартості торгових марок як інструментів соціального впливу, що генерує прибуток (нематеріальний актив).

Найбільший e-commerce рітейлер світу. Оборот компанії склав 386,1 млрд. доларів в 2020 р

Вартість бренду — це сума в доларах, яку бренд вносить в загальну вартість корпорації. Тобто кількісно визначається, який обсяг покупок і яка частина надбавки до ціни, яку платять клієнти, може бути віднесена на рахунок капіталу бренду.

У цьому році аналіз включає 18 500 брендів, 3,9 млн споживачів, 512 категорій, 51 ринок.

Згідно з рейтингом Kantar, Amazon четвертий рік поспіль визнається найдорожчим брендом у світі і найдорожчою роздрібною компанією. Тепер вартість бренду Amazon становить $ 683,9 млрд, що на 64% більше в порівнянні з 2020 роком. Нагадаємо, рік тому brand value світового гіганта електронної торгівлі зріс на 32%, до $ 415,9 млрд.

В цілому, 100 провідних брендів виросли на 42% в порівнянні з минулим роком (це в 4,5 рази більше середніх темпів зростання за останні 15 років), і тепер їх сукупна вартість становить $ 7 трлн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або