Глобальні типи споживачів у 2021 році, і як з ними взаємодіяти
Поведінка споживачів значно змінилося під впливом не тільки технологічних інновацій, але і внаслідок пандемії коронавірусу, яка торкнулася всіх без винятку сегментів роздрібної торгівлі.
В опитуванні дослідницької компанії Euromonitor International Lifestyles Survey споживачами були дані відповіді в січні-лютому 2021 року. У 2021 році опитування продовжувало фокусуватися на зміні поведінки споживачів і включало нові питання, присвячені зміні домашнього і робочого життя, стійкості, а також проблемам здоровʼя і безпеки. Дослідження Euromonitor International «Голос споживача: спосіб життя» охоплює 40 розвинених і країн, що розвиваються, де типи споживачів на рівні країни згруповані в 10 типів на глобальному рівні.
Виходячи за рамки типової сегментації за демографічними ознаками (вік або стать) і групуючи споживачів на основі загальних характеристик і переваг, компанії можуть краще розробляти продукти та маркетингові кампанії, які знаходять відгук у ключових клієнтів.
В умовах мінливої політичної, соціальної та онлайн-середовища для брендів і компаній як ніколи важливо відповідати цінностям і способу життя споживачів, щоб досягти успіху.