All Retail
Опубліковано

Чому необхідно фронтувати товар на полиці? Відповідаємо, спираючись на фізіологію покупок. А також рекомендуємо рішення

Теги:
мерчендайзинг
AR ексклюзив
Фото:
money.pl

Існує хибне переконання, що покупці розуміють, що збираються купувати та приймають логічні рішення. Але насправді велика частка покупок робиться на автопілоті - особливо, якщо магазин не надихає і не дає споживацького досвіду.

 Чому ж мозок не любить думати?

Мозок дорослої людини становить лише близько 2% від загальної маси людини, проте використовує 20% від загальної потреби в енергії тіла.

Мозок залежить від глюкози як основного джерела енергії. Чим більше відбувається розумових процесів, тим більше вживається глюкози. 

Отже, мозок береже ресурси, не працюючи надто старанно…

Весь час на нас виливається величезний потік інформації, включаючи рекламу, щоденні особисті та робочі задачі, зменшуючи при цьому здатність мозку до уваги та концентрації. Все охопити просто нереально. 

Тому так важливо допомогти покупцеві обрати товар і не витрачати на процес вибору дорогоцінну енергію мозку, яку він так старанно береже для складніших задач життя

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або