All Retail
Опубліковано

Після «ДІГМИ»: які рітейлери вже встигли зайняти колишні приміщення харківської мережі? — читайте в червневому журналі All Retail

Теги:
AR ексклюзив
журнал All Retail
Фото:
All Retail

Ми випустили перший літній випуск електронного журналу All Retail. Будемо чесними: працювати в таку спеку — не так-то й легко, але свою редакційну місію ми виконали, і свіжий номер підготували.

Для нас вже стало традицією аналізувати, кому ж дістаються вакантні приміщення рітейлерів, що йдуть з ринку. У поточному випуску ми заглибилися в історію харківської торговельної мережі DIGMA і розібралися, які торговці зайняли місця цього оператора. У статті також використано експертну думку Артема Рєтіна, керуючого партнера компанії Retail.Pro.

Крім того, в журналі Ви знайдете такі матеріали:

- Яскравим івентом червня був саміт RAU Expo 2021. Хочете знати, як пройшла головна зустріч рітейлу країни? Якщо так — читайте в рубриці «Подія»;

- Своїми враженнями з приводу того ж RAU Expo 2021 рубриці «Думка» поділився Денис Піддубський. Експерт схарактеризував цей саміт як символ надій і руху вперед;

- Гостем рубрики «Інтервʼю» стала мережа Goodmarket — рітейлер примітний тим, що став першим в нашій країні повноцінним супермаркетом, що працює при АЗС. Детальніше про особливості, колаборації та про інші делікатеси розповів Олександр Мельничук, директор зі стратегічного маркетингу та інновацій компанії БРСМ-НАФТА.

- Чи можуть «Сільпо» бути квадратними? — Можуть. Де, чому і за яких обставин — ми відповіли в рубриці «Тренди роздробу».

Якщо нам вдалося Вас зацікавити — швидше заглядайте в новий випуск журналу, адже там ще багато роздрібних секретів.

P. S. Також нагадуємо, що тепер Ви можете оформити підписку на електронний журнал AllRetail.ua прямо через наш сайт. І це стало набагато зручніше — адже можна придбати не тільки підписку на 6 або 12 місяців, але і купити окремий випуск, що Вам сподобався.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або