All Retail
Опубліковано

Перший в Україні онлайн-супермаркет збільшив оборот в 15 разів і планує вихід за кордон

Теги:
e-commerce
Фото:
#ШОТАМ

Перший в Україні онлайн-супермаркет Foodex24 за рік сягнув обороту в 15 млн грн на місяць, а маржа склала 26%. Плани до кінця року — 32-35%.

Foodex24 створив IT-бізнесмен із Запоріжжя Владислав Савченко — засновник компанії Powercode та президент Європейської асоціації програмної інженерії.

Онлайн-супермаркет з’явився на ринку в самий початок пандемії 2020-го, коли ні Zakaz.ua, ні Glovo, ні Raketa, ні навіть добровольці з Kabanchik не могли справитися з кількістю замовлень на доставку.

Зараз кількість доставок Foodex24 зросла з 20 до 300 на день, а собівартість логістики знизилася з 200 грн за замовлення до 80 грн.

До нетипового рітейлера шикуються черги з постачальників, а сам засновник Foodex24 будує плани щодо розширення на інші міста України та навіть за кордон.

Савченко ділиться, що починав бізнес без співзасновників, але наймав консультантів – категорійного менеджера, двох менеджерів по процесах, консультантів з логістики та з маркетингу. Частина з них перейшла у штат новоствореної компанії.

Щоб підкріпити власну упевненість у новій справі, він запустив челендж в YouTube — створити супермаркет за 14 днів, де розповідав про всі етапи. Так до проєкту приєдналися волонтери, ним зацікавилися перші інвестори.

За кілька тижнів бізнесмен отримав 57 пропозицій щодо інвестицій з чеком від $ 100 тис. до $ 1 млн. На жодну з них Савченко не погодився.

Його власні інвестиції на старті бізнесу склали $1,6 млн. З них $200 тис. пішло на консалтинг, $600-700 тис. — на програмний продукт, і ще стільки ж вкладено в обладнання, логістику, оренду й закупівлю товарів.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або