All Retail
Опубліковано

Lidl наростив продажі за рік на 10%

Теги:
Lidl
Фото:
careers.lidl.co.uk

У німецької Schwarz Group, в яку входять Lidl і Kaufland, був успішний 2020 рік. Її оборот виріс на 10% до 125,3 мільярда євро.

Німецька мережа дискаунтерів, яка представлена більш ніж 12 000 обʼєктами в Європі і США.

Lidl зафіксувала зростання на 9,9% в 2020 фінансовому році до 96,3 млрд євро; дочірня компанія Kaufland також досягла успіху, збільшившись на +7,5 відсотка до 25,5 мільярдів доларів.

Компанія PreZero, що займається переробкою вторсировини, зафіксувала зростання обороту на 33,7% (до 700 мільйонів євро). У наступному році ця цифра збільшиться в три рази завдяки придбанню частин Суецької групи.

У прес-релізі Schwarz Group висловлює подяку своїм «високомотивованим» 500 000 співробітникам, і німці також з гордістю згадують «стабільну доставку», яка дозволила групі «забезпечити постачання населення в 12 900 філіях протягом пандемії».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або