Victoriaʼs Secret відмовляється від торгових центрів і тестує «магазини майбутнього»
- Фото:
- malls.com
Плани реструктуризації Victoriaʼs Secret & Co. включають виділення бренду, що належить роздрібному торговцю L Brands, в окрему компанію, і відкриття магазинів, які позиціонують як нові.
Про це стало відомо з віртуальної презентації, проведеної інвесторам генеральним директором Victoriaʼs Secret Мартіном Уотерсом. За його словами, восени цього року відбудеться тестування трьох "магазинів майбутнього".
Однією з особливостей нових торгових точок буде те, що більшість з них буде розташовуватися за межами торгових центрів. З трьох тестових магазинів тільки один буде знаходитися на території ТРЦ, а решта — в найжвавіших міських районах. Заявлено, що всі вони будуть мати «сучасний і жіночний» дизайн, а основний упор буде зроблений на підвищення якості обслуговування клієнтів. Якщо експеримент пройде успішно, у 2022 році розпочнуть роботу ще десять магазинів нового формату. Більшість з них також буде розміщено за межами торгових центрів.
За останній рік Victoriaʼs Secret скорочувала кількість належних їй магазинів, зосередивши всю увагу на найбільш прибуткових, і в майбутньому їх планується реструктурувати. Магазини стануть світлішими; на зміну чорній фурнітурі приходять вироби більш світлих відтінків, оброблені деревом.