Фокстрот планує збільшити асортимент на сайті до 200 тис. SKU
- Фото:
- All Retail
Компанія має намір активно розширювати онлайн-асортимент.
Про це в інтервʼю RAU розповів гендиректор Фокстрот Олексій Зозуля.
"Зараз наша віртуальна полиця налічує вже близько 100 000 SKU. Плануємо збільшити цей показник вдвічі. Розширення асортименту, в першу чергу, стосується саме онлайн-полиці, оскільки фізичні магазини мають обмежену площу.
Але суттєвою перевагою цього є можливість отримати товар як за допомогою власної доставки або поштових операторів-партнерів, так і в будь-якому з 164-х наших магазинів. Тим більше, що 75% інтернет-замовлень наші покупці забирають саме в фізичних точках видачі. Тому в цьому році ми запланували збільшити обсяг продажів товарів з непрофільного асортименту втричі.
Розширення категорій, перш за все, повʼязано з планами компанії присутні на ринку непрофільних зростаючих категорій, розширенню сегментів аудиторії, щоб задовольняти крос-запити споживачів. Перевага для покупців: з усіма постачальниками ми працюємо безпосередньо, і, відповідно, транслюємо високі стандарти обслуговування від імені бренду Фокстрот. На майбутнє розглядаємо різні сценарії щодо розвитку цього напрямку ".