All Retail
Опубліковано

Фокстрот планує збільшити асортимент на сайті до 200 тис. SKU

Теги:
Фокстрот
Фото:
All Retail

Компанія має намір активно розширювати онлайн-асортимент.

Про це в інтервʼю RAU розповів гендиректор Фокстрот Олексій Зозуля.

"Зараз наша віртуальна полиця налічує вже близько 100 000 SKU. Плануємо збільшити цей показник вдвічі. Розширення асортименту, в першу чергу, стосується саме онлайн-полиці, оскільки фізичні магазини мають обмежену площу.

Але суттєвою перевагою цього є можливість отримати товар як за допомогою власної доставки або поштових операторів-партнерів, так і в будь-якому з 164-х наших магазинів. Тим більше, що 75% інтернет-замовлень наші покупці забирають саме в фізичних точках видачі. Тому в цьому році ми запланували збільшити обсяг продажів товарів з непрофільного асортименту втричі.

Розширення категорій, перш за все, повʼязано з планами компанії присутні на ринку непрофільних зростаючих категорій, розширенню сегментів аудиторії, щоб задовольняти крос-запити споживачів. Перевага для покупців: з усіма постачальниками ми працюємо безпосередньо, і, відповідно, транслюємо високі стандарти обслуговування від імені бренду Фокстрот. На майбутнє розглядаємо різні сценарії щодо розвитку цього напрямку ".

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або