Новий концептуальний магазин з вітринами Хітлайн
Черговий супермаркет з трендовим дизайном інтер’єру комплексно оснащений холодильним обладнанням компанії Хітлайн.
Центральним акцентом у торговельній залі стала острівна зона для заморожених продуктів, сформована вітринами «Indiana eco ASV 100 LT D A» — однією з останніх розробок компанії, що була представлена на міжнародній виставці Euroshop-2020 у Німеччині. У вітринах встановлені енергозберігаючі двері з anti-fog покриттям, що запобігає запотіванню, а торцеві модулі оснащені енергозберігаючими кришками push-pull.
Комбіновані вітрини «Аlaska combi MHV 110 LT D/C M» з двома охолоджуваними обсягами доповнюють відділ з замороженими продуктами.
Основною лінією для продажу гастрономії і готової кулінарії став модельний ряд «Missouri cold diamond MC 125 M» з радіусними кутовими елементами і акцентним модулем «Missouri cold diamond MC 125 accent PS/P/self M» для делікатесних груп товарів.
Фасована м’ясна продукція представлена у «Missouri cold diamond MC 125 cascade M» з 3 рівнями каскадної викладки, що забезпечує легкий доступ до товарів у режимі самообслуговування.
Охолодження напоїв здійснюється у пристінних вітринах «Louisiana MV 095/105/115 MT О M» з подвійною повітряною завісою.
У магазині зроблений великий акцент на світлій затишній зоні свіжих овочів і фруктов. Відділ обладнаний рядом різних моделей, такими як пристінні вітрини «Louisiana FV MV 095/105/115 MT VF M» з дерев’яними ящиками і 3 рядами викладки, а також спеціалізованими нейтральними модулями. Найпопулярніші продукти представлені у напіввертикальній острівній вітрині «Мissouri cold diamond island MV 095 deli self M/A».