All Retail
Опубліковано

Засновник Сільпо інвестує в новий маркетплейс

Теги:
онлайн-торгівля
Фото:
golos.ua

Власник мережі супермаркетів Сільпо ПрАТ «Фоззі Груп» інвестує в створення власного маркетплейса під назвою MauDau.

У проекті називають себе українським Amazon, повідомляє Retailers.

Платформа націлена на «рутинний шопінг», пояснював головний продуктолог компанії Андрій Уманський. Зокрема, вже продаються алкогольні і безалкогольні напої, бакалія-консервація, запаковані кондитерські вироби, побутова хімія та інше. Доставкою товарів займається оператор Justin.

Сайт компанії і його наповнення ще допрацьовуються. Зараз він має тільки дві категорії: розпродаж і товари для дітей. Також компанія шукає ряд фахівців.

«У підсумку вийде а-ля Amazon маркетплейс в Україні, з найвищими вимогами до сервісу, зі своїми складами. Продажі зростають x2 в місяць. Бізнес вже біжить, склад перекладає товари з палет в коробочки на замовлення, покупці пишуть класні відгуки», — заявив Уманський.

Власник маркетплейса — ТОВ «Маудау», свідчать дані реєстру юросіб. Компанію зареєстрували в грудні 2020 го зі статутним капіталом в 50 млн грн. Її бенефіціар — гендиректор і співвласник Fozzy Group Володимир Костельман через ТОВ «Гараж Мобайл Груп».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або