All Retail
Опубліковано

Zakaz.ua запустив в Києві доставку з рітейл-мережі «Пчелка маркет». 

З серпня у киян зʼявилася можливість замовляти продукти через сервіс доставки Zakaz.ua з ще одного супермаркету — новим партнером стала торгова мережа «Пчелка маркет». Курʼєрська доставка здійснюється з магазину за адресою вул. Вацлава Гавела, 18.

Мережа «Пчелка маркет» стала вже 12 партнером міжнародної компанії Zakaz.ua, для яких сервіс здійснює доставку по Україні та допомагає розширити аудиторію споживачів внаслідок онлайн-замовлень.

«Показник зростання популярності продуктового онлайн-шопінгу стає дедалі більше, про це свідчить наша аналітика і рейтинги в ЗМІ відвідувань маркетплейсов. Тому, щоб задовольнити потреби наших клієнтів і розширити лінійку вибору товарів, ми регулярно підключаємо нові торгові мережі. Наразі знаходимося на етапі підготовки до запуску доставки з ще декількома новими партнерами, про яких ви дізнаєтеся вже трохи пізніше в кінці серпня», — резюмував Андрій Курський, CEO сервісу Zakaz.ua.

Для замовлення на сайті та в мобільному додатку pchelka.zakaz.ua зараз доступно понад 8 500 позицій. З часом асортимент товарів буде розширюватися. На сайті також створений розділ з акційними пропозиціями, який дозволяє покупцям економити свої кошти.

Формують замовлення із середніх ярусів сервісу, які будуть збирати все необхідне з полиць супермаркету відповідно до побажань клієнтів. Щоб нічого не забути, сайт сервісу Zakaz.ua пропонує формувати списки улюблених товарів, які можна замовити найпізніше в кілька кліків.

Перед доставкою всі продукти зі списку замовлення упаковують в спеціальні термоящики, які зберігають правильний температурний режим. Вартість доставки товарів до дверей курʼєром становить 69 грн. Для нових клієнтів при замовленні на суму від 300 грн і вагою до 40 кг перші дві доставки безкоштовно. Також є можливість самовивозу з магазину, яка дозволяє оплачувати тільки вартість роботи комплектувальника — 24 грн.

«E-commerce розвивається семимильними кроками та зворотного шляху немає. Люди оцінили перевагу онлайн-магазинів, доставки й можливість покупок в один клік. Одна з головних завдань торгової мережі «Пчелка маркет», — створення комфортних умов для наших покупців. Тепер у них зʼявилася можливість спростити процес шопінгу і наповнювати свій холодильник продуктами в кілька кліків», - коментує Олена Гречишкіна, керівник мережі «Пчелка маркет». 

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або