All Retail
Опубліковано

Rozetka запустила рекламу до нового навчального року

Теги:
ROZETKA
e-commerce
Фото:
All Retail

Вона називається «Школа життя».

Rozetka та Fedoriv Agency запустили рекламну кампанію до початку нового навчального року.

«Школи життя» — це серія життєвих лайфгаків, озвучена голосом MONATIK на його ж музику.

«Здається, що вересень щось означає в нашому житті, тільки поки ми школярі. Але ні, ми виросли, і вересень — це вже університет, а потім — це школа наших дітей та дітей друзів. Так і виходить, що все життя — це школа. І кожного вересня ми так чи інакше до неї повертаємося. Цього разу ми зняли серію життєвих уроків від найкращих людей — дітей», — каже Євген Образок, СМО Rozetka.

Серед порад «Школи життя»: не казати «не вмію», а казати «навчуся»; одразу мити каструлю з-під гречки; триматися друзів і швидко забувати образи.

«Люди часто жаліються, що якісь шкільні уроки їм так ніколи й не знадобилися в житті, а ці уроки — це і є саме життя! Тому для кампанії «Школа життя» ми запросили дев’ятьох талановитих дітей, яким є що сказати світові. А їхнім голосом став MONATIK — не просто селебріті, а селфмейд-особистість і справжній кумир мільйонів — чудовий життєвий приклад для нових поколінь", — говорить Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv Agency.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або