All Retail
Опубліковано

Carrefour і Auchan ведуть переговори про злиття?

Дві найбільші французькі мережі роздрібної торгівлі Carrefour і Auchan, заговорили про можливе злиття, яке допоможе прискорити розвиток, а також домінувати в торгівлі на ринках багатьох країн. В той же час, це дозволить їм перейти на більш високу (шосту) позицію в рейтингу найбільших рітейлерів світу.

Настільки сенсаційну новину передала бразильська газета Valor Economico з посиланням на три джерела. На даний момент ця інформація не підтверджена Carrefour або Auchan. Поки жодна з компаній офіційно не відповіла на статтю, опубліковану в бразильському виданні, — повідомляє Wiadomościhandlowe.pl

Сьогодні Carrefour з річним обсягом продажів в більш, ніж 70,7 млрд. євро є десятою за величиною виручки торговою компанією в світі, а Auchan (обсяг продажів 31,6 млрд. євро) — замикає третю десятку. Якщо чисто гіпотетично припустити той факт, що ці компанії обʼєднаються без перепродажу деяких зі своїх активів (антимонопольні органи в кожній країні, де працюють мережі, схвалять угоду), то це створить комерційного гіганта з доходами, що перевищують 100 млрд. євро.

Новий Carrefour-Auchan в такому варіанті, хоча ще не зовсім реальному, буде поступатися за річним обсягом продажів тільки американським компаніям Walmart, Amazon.com, Costco і Kroger, а також німецькій Schwarz Group, куди входять мережі Lidl і Kaufland.

Згідно Valor Economico, Carrefour веде переговори з Auchan про можливе злиття. Аналітик ринку злиттів і поглинань Клемент Женело з Bryan, Garnier & Co. вважає, що це не дивно. Він також згадує, що генеральний директор Carrefour Group Олександр Бомпар вже деякий час шукає покупця на активи мережі в Польщі та на Тайвані і замовив аудит філій компанії в цих країнах.

Однак можливе злиття Carrefour з Auchan буде надзвичайно складною операцією через антимонопольне законодавство. Навіть якщо французьке агентство із розгляду злиттів закриє очі на підтримку вітчизняного бізнесу, регулятори ринку Польщі та інших країн, де працюють ці мережі, також стежитимуть за угодою. Можна майже сміливо припустити, що вони побачать факти обмеження конкуренції. Це буде означати відсутність згоди на транзакцію або умовну згоду, повʼязану із замовленням на перепродаж певних активів конкурентам.

Женело вважає, що замість проведення надзвичайно складного злиття Carrefour і Auchan можуть домовитися про взаємне коригуванню портфеля активів в окремих країнах (наприклад, в Польщі або Румунії) таким чином, щоб це призвело до посилення позицій на внутрішньому ринку. Варто відзначити, що портфоліо обох мереж доповнює один одного, оскільки мова йде про омніканальні компанії, які керують крупноформатними магазинами, розвивають франшизу невеликих магазинів біля дому та інвестують в онлайн-продажі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або