За останнє десятиліття кількість магазинів в Польщі зменшилася майже на 87 тисяч
За десять років кількість торгових точок в Польщі зменшилася приблизно з 463 тис. до трохи більше 376 тис. За цей час було закрито понад 100 тис. магазинів, але оскільки одночасно відкривалися нові торгові точки, ринок скоротився приблизно на 86,6 тис. магазинів — свідчать дані компанії Dun & Bradstreet.
Тенденція до скорочення рітейлу в Польщі в останні роки сповільнилася — дані показують, що структура польської роздрібної торгівлі поволі стабілізується. Згідно з даними Dun & Bradstreet, в 2010 році в Польщі було менше 463 тис. магазинів, рік по тому їх було трохи більше 439 тис., а в наступному році — менше 428 тис.
Значні падіння, іноді перевищуючі 10 тис. одиниць на рік, тривали до 2017 року, коли кількість торгових точок склала 382,8 тис. Через рік показник знизився до 378,8 тис., а в 2019 році досягнувши рівня 376,3 тис. У торік кількість магазинів в чистому вираженні навіть незначно збільшилася — до 376,4 тис., повернувшись на колишній рівень в першій половині 2021 року.
Як повідомляє WH.pl, в роздрібній торгівлі переважають продуктові магазини — їх майже 93 тис. У категорії «неспеціалізованих» продовольчо-промислових майже 67 тис. магазинів. На третьому місці — магазини одягу, їх трохи більше 39 тис.
Найбільш швидко скорочуються аптеки, функціонування яких регулюється законом «Аптеки для фармацевтів», що робить практично неможливим відкриття нових точок продажів. З моменту вступу в силу даної постанови кількість аптек зменшилася на 1,5 тис. — в даний час, за даними D & B, їх в Польщі налічується близько 13,3 тис.