Названо найдорожчі торгові марки в Україні
- Фото:
- RAU
У 2020 році загальна вартість 100 українських брендів зросла на 1,4% і склала 6,2 млрд дол ..
Про це пише УНН з посиланням на підрахунки дослідницької компанії MPP Consulting.
ТОП-5 брендів:
Моршинська
Вартість бренду: 525 млн дол. Галузь: напої.
Бренд Моршинська належить компанії IDS Borjomi Ukraine. Вода розливається на Моршинському заводі мінеральних вод Оскар, який розташований в курортному регіоні біля східного схилу Карпатського хребта і оточений з усіх боків лісами.
Моршинська — джерельна вода, одна з найцінніших серед природних вод. Вона самостійно прокладає собі шлях на поверхню землі і бʼє природними джерелами на території курортної зони в букових лісах. На поверхні потрапляє в спеціальні водозбірні споруди — каптажі, які захищають джерела і воду від зовнішніх впливів. Територія біля джерел охороняється, це закрита зона санітарного контролю з обмеженим доступом для сторонніх людей.
Нова Пошта
Вартість бренду: 337 млн дол. Галузь: логістика.
Нова Пошта — лідер українського логістичного ринку, який забезпечує доставку кожного клієнта — до відділення, почтомата, за адресою — і дозволяє тисячам підприємців створювати і розвивати бізнес не тільки в Україні, а й за кордоном. Мережа компанії налічує понад 6 тис. відділень по всій Україні, а кількість відправлень тільки за 2019 рік перевищила 212 млн.
До групи компаній входять українські та зарубіжні компанії, зокрема Нова Пошта, НП Логістик, NovaPay і Нова пошта Глобал. NovaPay — небанківська фінансова установа, завдяки якій клієнти компанії можуть здійснювати грошові перекази та операції з електронними грошима.
Rozetka
Вартість бренду: 311 млн дол. Галузь: онлайн-торгівля.
Зараз Розетка працює за схемою, подібною франчайзингу. Компанія надає партнерам торгові майданчики, які відповідають вимогам щодо якості та рівня роботи з клієнтами. З 2016 платформа стала працювати як торгова площадка, свої товари на сайті можуть продавати інші компанії. На початку березня 2018 року на сайті налічувалося 2,5 млн товарів.
Roshen
Вартість бренду: 292 млн дол. Галузь: кондитерські вироби.
Корпорація Roshen — найбільший в Україні виробник кондитерських виробів. Володіє Київською, Кременчуцькою, двома Вінницькими кондитерськими фабриками і Вінницьким молочним заводом, бісквітним комплексом в Борисполі (Київська обл.), Клайпедською кондитерською фабрикою (Литва) і фабрикою Bonbonetti Choco (Угорщина). Липецька фабрика в Росії не працює з квітня 2017 року.
АТБ
Вартість бренду: 247 млн дол. Галузь: рітейл.
АТБ — найбільша в Україні роздрібна компанія, яка має більш, ніж 1,2 тис. магазинами в різних регіонах країни. Вона займає близько 20% ринку продуктового рітейлу і щорічно відкриває не менше 100 нових торгових точок. Цього року мережа планує відкрити 120 нових магазинів і реконструювати ще 60, а з наступного року відкривати по 150 торгових точок щорічно. Компанія купує або будує приміщення для нових магазинів. Одна торгова точка обходиться в 1,5-2 млн дол.