All Retail
Опубліковано

SPAR представить інтегровану платформу електронної комерції для продуктових магазинів по всьому світу

Теги:
AR ексклюзив
SPAR
e-commerce
експансія
Фото:
en.spar.cn

SPAR International представляє повністю налагоджену платформу електронної комерції для роздрібних продавців. Мережа співпрацює з компанією Naveo Commerce, постачальником технологій електронної комерції.

Платформа електронної комерції SPAR International буде експлуатуватися Naveo і надійде в доступ у країнах, де представлений SPAR. Платформа оптимізує прийом і виконання замовлень в магазинах, забезпечуючи швидку доставку покупцям. Платформа електронної комерції SPAR, що надається Naveo, пропонує кращі в своєму класі технологічні рішення — передає WH.pl

Модульна структура платформи Naveo дозволить національним, регіональним і окремим магазинам SPAR регулювати продажі, забезпечуючи при цьому безперебійну обробку замовлень.

- SPAR значно розширив свою онлайн-присутність в харчовій промисловості за останні 15 років, і сьогодні пропонує монобрендові онлайн-пропозиції в 30 країнах по всьому світу, — сказав Тобіас Васмухт, генеральний менеджер SPAR International.

- Партнерство з Naveo дозволяє нам значно використовувати цю можливість, трансформуючи наші пропозиції електронної комерції і, таким чином, збільшуючи нашу онлайн-пропозицію для спільнот, які ми обслуговуємо в більш ніж 13,5 тис. магазинів по всьому світу. Ми раді можливості працювати з командою Naveo у глобальному масштабі і з нетерпінням чекаємо початку операцій на багатьох ринках і континентах в найближчі місяці, — додає Тобіас Васмухт.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або