All Retail
Опубліковано

Кава відомих брендів дорожчає через засуху і проблеми з логістикою

Теги:
кофе
Фото:
brovary.net.ua

Власник кавових марок Nescafe і Starbucks компанія Nestle розглядає підвищення цін на каву через подорожчання кавових зерен і обмежені поставки.

Ціни на кавові зерна досягають максимумів останніх семи років ($ 1,43 за 0,45 кг), повідомляє WSJ.

Таке рішення розглядають і в мережі кавʼярень Starbucks Corp. Однак там додали, що мають річний запас кави з фіксованою ціною. При цьому роздрібні постачальники і мережі кавʼярень в США вже почали підвищувати ціни на свої продукти. При цьому інші продавці кави намагаються стримувати ціни, прагнучи розширити свій бізнес.

Багато в чому причина зростання цін повʼязана з серйозним похолоданням в Бразилії, найбільшому виробнику кави в світі. Це викликає неврожай і обмеження поставок.

Також компанії стикаються з логістичними проблемами і витратами через підвищення зарплат співробітникам. У Nestle ж очікують, що витрати на обслуговування ланцюжка поставок виростуть в другій половині року.

Наприклад, американська мережа кавʼярень Coffee Beanery вже підвищила ціни на каву на 7%, заявив операційний директор компанії Лорі Шоу. При цьому через зростання цін на зерна, кава компанії може подорожчати ще на 10%. Мережа Sweetwaters Coffee & Tea підвищила ціни на напої на 5-10%.

"За мій більш ніж 35-річний досвід роботи це одне з найбільш швидкозростаючих середовищ, які я бачив", — заявив виконавчий директор мережі кавʼярень FairWave Holdings Ден Тротт.

При цьому ситуація на ринку кави буде посилюватися. У наступному році врожаї в Бразилії будуть знижуватися, пише видання. Однак деякі компанії навпаки хочуть знижувати ціни для посилення своїх позицій.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або