All Retail
Опубліковано

АТБ — найдорожчий український бренд в рітейлі, і увійшов в ТОП-5 найдорожчих брендів України

Теги:
АТБ-Маркет
Фото:
atbmarket.com

Бренд національної мережі магазинів-дискаунтерів АТБ — найдорожчий в українській рітейл-галузі. Також АТБ увійшов до пʼятірки найдорожчих брендів України.

Про це свідчать дані рейтингу «Топ-100 українських брендів» видання про інвестиції InVenture.

Бренд АТБ, під яким працюють корпорація і мережа магазинів-дискаунтерів українських бізнесменів Геннадія Буткевича, Віктора Карачуна та Євгена Єрмакова, виріс в ціні з 2019 року більш ніж на 47% до 247 млн дол.

"Рейтинг складений на основі даних і розрахунків дослідницької компанії MPP Consulting. За минулий кризовий рік загальна вартість першої сотні українських брендів збільшилася на 1,4%, і зараз становить 6,2 млрд дол", — відзначають укладачі рейтингу.

АТБ — безсумнівний лідер галузі за капіталізацією бренду. Наступні за ним мережі «Епіцентр» і «Сільпо» розташувалися в другій двадцятці рейтингу на 23 і 24 місцях відповідно, а бренд мережі «Фора», втративши майже 6% вартості, зайняв 36 місце в сотні найдорожчих українських брендів.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або