All Retail
Опубліковано

Косюк вирішив продати бренд «Наша Ряба»?

Теги:
МХП
Наша Ряба
ребрендинг
Фото:
unn.com.ua

З полиць магазинів зник відомий бренд охолодженої курятини «Наша Ряба» що належить МХП Юрія Косюка.

На своїй сторінці в Instagram бренд залишив загадкове повідомлення про те, що відмовляється від брендинга, щоб приділити увагу курочці. На полицях в магазинах також з’явився новий бренд курятини «Та сама курочка».

Бренд «Наша Ряба» був створений МХП у 2001 році. Тоді українцям вперше запропонували свіжу охолоджену курятину замість заморожених курячих стегенець.

Зараз «Наша Ряба» входить в десятку найдорожчих брендів України, вартість якого становить 160 млн дол. Чи реальна така вартість для бренду і чому продукція зникла з магазинів — в МХП поки не коментують, а тому подальша доля бренду невідома.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або