All Retail
Опубліковано

Чіпси зі смаком квашеної капусти та шоколад із манго — хіти китайського ринку фастфуду

Теги:
фаст-фуд
Фото:
newfood.media

Поточні вподобання споживачів у Китаї варіюються від шоколаду зі смаком манго до картопляних чіпсів зі смаком квашеної капусти.

Такими результатами аналізу ринку поділилася Dada Group, що керує китайською платформою доставки та роздрібної торгівлі JDDJ.

Аналіз базується на наборі big data, якими володіє JDDJ, та онлайн і онлайн досвіді та тісному партнерстві з PepsiCo Food.

В міру того, як все більше і більше людей вибирають харчуватися перекусами, JDDJ відзначає стрімке зростання в категорії закусок. Підсилює цей тренд зручна годинна служба доставки, яка працює на платформі.

У якості улюблених закусок для повсякденного вжитку аналітики відзначають картопляні чипси та гострі снеки. А подарункові коробки з шоколадом стали найбільш популярними під час святкових заходів.

Згідно зі звітом Dada Group, у 2020 р. продажі закусок виросли на 91%.

Повітряні снеки, шоколад і печиво входять у трійку найпопулярніших категорій. Тим часом вафлі та шоколад демонструють найбільші темпи приросту у порівнянні з минулим роком.

В умовах пандемії COVID-19 споживачі все частіше звертаються до роздрібних платформ, щоб задовольнити свій попит на закуски. Згідно з результатами аналізу, на послуги онлайн-супермаркетів припадало 80% продажів закусок в JDDJ.

Використовуючи свої можливості в роздрібній торгівлі, JDDJ підтримує співпрацю з більш ніж 150 відомими брендами. Тож результати аналізу даних платформи є більш ніж показовими.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або