All Retail
Опубліковано

«Новачки» у Фокстрот: 4 магазини нового формату відкрито в серпні

Теги:
Фокстрот
Фото:
All Retail

Омніканальна мережа Фокстрот продовжує масштабне оновлення роздробу, а разом з цим – відкриває нові торгівельні об’єкти бренду.

Протягом останнього місяця літа компанія презентувала новий магазин у столиці і модернізувала два у Миколаєві, Житомирі та ще один в Києві.

Абсолютно новий магазин електроніки та побутової техніки зустрічає покупців у ТЦ ХІТ MALL, що нещодавно відкрився на проспекті Перемоги, 134/1. Цей об’єкт став двадцять четвертим магазином у Києві та 165-м у мережі. В асортименті зроблено акцент на діджитальній групі товарів — смартфонах, планшетах, ноутбуках, аксесуарах, відеотехніці і дрібній побутовій техніці.

Яскраво і стильно виглядає після реновації магазин мережі електроніки в столичному ТЦ «Квадрат» (вул. Гната Юри, 20), зберігши своє поточне місце розташування з моменту першого відкриття — 2010 року і площу після реформату 2016 року (загальна — 1021 м кв., торгова — 810 м кв.). Там переглянуто зонування простору з облаштуванням «хабу», місця для комфортного оформлення покупок у кредит від банків-партнерів з лаундж-зоною, розміщенням фірмових бренд-зон з технікою. Особливо ефектно представлена ​​бренд-зона Delonghi (кава) на вхідній зоні магазину. Магазин зберіг поточний асортимент у популярних категоріях побутової техніки. Розширено асортимент кавоварок, холодильників Side-by-side, аудіо-відео та IT-техніки, аксесуарів.

Після реформату відкрили магазин у ТЦ «Depot» у Миколаєві (пр-т Корабелів, 14). Загальна площа — 1303 м кв., торгова — 960 м кв. Відповідно до концепції бренду повністю змінили оформлення, освітлення, планограму, додали бренд-зони і точки тест-драйву дрібної побутової техніки. У частині асортименту майже вдвічі збільшена представленість вбудованої побутової техніки.

Другий модернізований магазин представили в Житомирі — на площі Житній Ринок, 1. Торгова площа — 743 м кв, загальна — 1028 м кв. Повністю змінилося планування магазину, з фірмовим «хабом» у центрі зали, де знаходиться точка видачі інтернет-замовлень з foxtrot.ua, кас, сервісних послуг. Поруч з кредитною зоною розміщено лаундж-простір з дитячим «куточком». У магазині розташовано 19 бренд-зон світових виробників побутової техніки, завдяки цьому розширено асортимент преміум сегменту.

У вересні-жовтні оновлення мережі триватиме й в інших містах країни, а нові магазини відкриють у Харкові в ТРЦ «Караван» і в Києві в ТРЦ Respublika Park.

Як відомо, мережа Foxtrot — один з найбільших українських ритейлерів, налічує 165 магазинів в 90 куточках країни і інтернет-платформу foxtrot.ua. У 2019 компанія запустила комплексне перезавантаження бренду, яке передбачає модернізацію роздробу і посилення в e-commerce. За два роки реалізації нової стратегії на рахунку компанії понад 50 оновлених магазинів, сучасний онлайн-магазин з щомісячною відвідуваністю до 10 млн і бренд-герой — 3D-лисичка Фоксі, що стала улюбленицею багатьох покупців.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або