All Retail
Опубліковано

Конкурент McDonaldʼs тестує місячну підписку

Теги:
ресторан
AR ексклюзив
Фото:
Malls.com

30-денна підписка, яка дозволяє купувати один тако в день, коштує 5 і 10 доларів.

Мережа ресторанів швидкого харчування Taco Bell (входить в Yum! Brands Corporation) тестує програму підписки для своїх клієнтів. Нова послуга дозволяє власникам абонемента Taco Loverʼs Pass замовляти улюблені страви на певну суму через мобільний додаток.

В даний час продукт проходить випробування в 17 закладах в Тусоні, штат Арізона, пише CNBC. Залежно від місця розташування ресторану 30-денна підписка буде коштувати клієнтам Taco Bell 5 і 10 доларів. Відомо, що програма буде діяти до 24 листопада.

Раніше власні підписки вже тестували інші значущі гравці ринку фастфуду. Наприклад, Burger King ще в 2019 році пропонував своїм клієнтам місячну підписку на каву за 5 доларів. Проте, через місяць проект був згорнутий. З іншого боку, Panera Bread залучила близько 500 000 клієнтів завдяки своїй необмеженій пропозиції на каву і чай за 9 доларів в місяць.

Пропонуючи відвідувачам покупку одного виду тако за 5 доларів в день і додаючи його до інших страв в їх замовленні, Taco Bell розраховує підвищити лояльність клієнтів і збільшити середній чек. За оцінками компанії, учасники програми лояльності витрачають в середньому на 35% більше за одне відвідування.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або