«Наша Ряба» повернула свій брендинг
- Фото:
- Marketing Media Review
Після відмови від брендинга на місяць «Наша Ряба» повернулася на полиці магазинів в знайомому образі.
На честь свого 20-річчя бренд виставив 20 цифрових логотипів «Нашої Ряби» на NFT-біржі Binance, продав їх за 160 тис. грн і, збільшивши суму до 400 тис., та відправив її на благодійність, для зміцнення українських сімей. Компанія була впевнена, що за 20 років настільки завоювала довіру покупців, що вони продовжать купувати продукт і без брендингу.
У своїй колонці Олександр Смирнов, партнер і співвласник TABASCO, назвав маркетинговий хід компанії витівкою підлітка і побажала їй робити «менше різких маркетингових рухів».