Ключова складова аудіо маркетингу: що сьогодні думають рітейлери про присутність музики в торговому залі?
- Фото:
- PaySpace Magazine
Часто ми стикаємося з тезами щодо важливості присутності музики в торговому залі. Деякі дослідження свідчать, що вдала мелодія сприяє комфортному перебуванню споживача в магазині та створює вигідний настрій для здійснення покупки.
- Чи змінилося останнім часом ставлення Вашої компанії до питання музики в торговому залі магазинів? Чи справді музика підвищує продажі магазину?
Максим Жерліцин, керівник відділу реклами лінії магазинів EVA:
«Використання звукового оформлення в торгових залах — вже далеко не нове рішення, тому не можна сказати, що ставлення до цього питання в нашій компанії якось змінювалося за останній час. Воно, без сумніву, впливає на продажі. По-перше, тому що дозволяє транслювати не лише музичні композиції, а й рекламні або іміджеві повідомлення, які при цьому органічно вплітаються в плейлист, краще сприймаються. По-друге, певним чином підібрані треки (стиль, темп, рівень гучності) дозволяють створити потрібний настрій, задати швидкість переміщення по магазину і навіть можуть стати «фільтром» для цільової аудиторії, якщо таке завдання існує. Різні групи людей вважають за краще різну музику — і то, що привертає одних, для інших може звучати дратівливо.