All Retail
Опубліковано

Чеські споживачі вважають за краще купувати продукти в супермаркетах

Теги:
FMCG
AR ексклюзив
Фото:
lenta.ua

Згідно з новим дослідженням, проведеним Nielsen Admosphere, більшість покупців в Чехії вважають за краще купувати їжу в супермаркетах.

Дослідження також показало, що 97% респондентів хоча б іноді відвідують супермаркети в пошуках продуктів харчування, в той час як 64% роблять покупки в невеликих магазинах, 31% на фермерських ринках, 26% на ринкових прилавках, 21% в спеціалізованих магазинах, таких, як органічні магазини, і 17% — в інтернеті.

Близько 85% респондентів вказали на країну походження товарів як на важливий фактор при виборі товарів.

Дослідження також показало, що 41% респондентів проявили інтерес до країни походження майже всіх товарів.

Дослідження також показало, що 70% покупців були готові доплачувати, якщо б у них була можливість купити товар з бажаної для них країни походження.

Перше місце серед чеських споживачів за походженням зайняла продукція з Чеської Республіки, за нею йдуть Німеччина та Словаччина.

Польща виявилася найменш популярною країною-виробником для чехів: тільки 4% респондентів заявили, що вважають за краще купувати польські продукти.

Також дані CSO показали, що в серпні ціни зросли майже в усіх сегментах споживчого кошика.

У країні спостерігається найвища річна інфляція з листопада 2008 року. Аналітики прогнозують, що до кінця цього року інфляція може наблизитися до 5%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або