All Retail
Опубліковано

Стала відома фінальна дата відкриття ТРЦ Respublika Park

Визначено остаточна дата відкриття торгово-розважального центру Respublika Park, розташованого в Києві, за адресою вул. Кільцева, 1 ТРЦ відкриє свої двері для відвідувачів 12 листопада 2021 року.

Комплекс стане одним із наймасштабніших торговельних обʼєктів не тільки України, але і Європи. GBA (загальна площа) молла становить 300 000 м ², GLA (орендна площа) — 135 000 м ². У торговельній зоні розміститься 500+ магазинів одягу та взуття, товарів для будинку, косметики та аксесуарів. У зоні food & beverage, площею 9300 м², буде представлено понад 50 ресторанів різного формату. Критий паркінг розрахований на 3 500 машиномісць. Наразі обʼєкт введений в експлуатацію.

Концепцією ТРЦ передбачено унікальне суспільний простір, під назвою «Оазис» (загальною площею 2000 м²). Це перший з подібних обʼєктів в Україні, де під куполом створений справжній public place з живими рослинами, сухим фонтаном, гідравлічною сценою і зонами відпочинку. Всередині й зовні ТРЦ висаджено близько 2000 дерев.

Розважальна зона торгового центру буде складатися з:

  • першої в Україні аеродинамічної труби (16 метрів вільного падіння),
  • інноваційного digital-парку розваг Neopolis (10 000 м²),
  • найбільшого в Україні кінотеатру Multiplex (8420 м²).

Основний fashion якір обʼєкта — магазини групи Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho) в абсолютно новому дизайн-форматі, загальною площею в 7000 квадратних метрів. Продуктовим якорем став лідер українського ринку роздрібної торгівлі — супермаркет «Сільпо». Площа флагманського магазина в унікальному форматі складе більш як 10 000 м².

Fashion-рітейл буде представлений такими брендами як: LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay), мережа MTI (Intertop, Ecco, Geox, Skechers, Timberland, Marc OʼPolo, The North Face, Vans, Armani Exchange, Tous, Pandora), група MD-Fashion (Under Armour, STEM, Tommy Hilfiger, Diesel, Calvin Klein, Mexx, Etam), H & M, Intersport, Sportmaster, DeFacto, New Yorker, LC Waikiki, FLO, Nike, New Balance, Calzedonia, Intimissimi, Jysk, дитячі магазини «Антошка» і «Будинок іграшок», магазини техніки Comfy, «Фокстрот», Eldorado і багато інших. У зоні food & beverage розташуються McDonaldʼs, Salateira, Takahuli, Sushiya, Noodle Doodle, Star Burger, Il Molino та інші.

Юлія Щаслива, генеральний директор ТРЦ Respublika Park, зазначила: «Попри складнощі ринку, команда робить все можливе для того, щоб запустити проєкт в заявлені терміни. Нам вдалося підібрати збалансований і якісний пул орендарів, сформувати унікальну розважальну зону, впровадити інноваційні digital-рішення. Наша головна мета — надати українцям новий experience shopping, сучасний формат культури відпочинку та розваг».

Заповнена комерційних площ обʼєкта на сьогодні становить 75%.

Відмінними рисами ТРЦ є колесо огляду, аеродинамічна труба і американські гірки всередині комплексу, ультрасучасний дизайн, медіафасади площею 175 м² та прогресивні IT-рішення для управління обʼєктом. Respublika Park спроєктований таким чином, що в ньому відсутні холодні або тупикові зони. Плюс, ТРЦ повністю оснащений для відвідування будівлі та паркінгу людьми з інвалідністю.

Перевагою центру є його відмінна транспортна і пішохідна доступність, а також розташування в центрі великого житлового масиву. Первинна зона охоплення ТРЦ складає 880 000 чол., Вторинна — 2 100 000 чол. Після грандіозного відкриття 12 листопада 2021 року Respublika Park стане основним місцем для відпочинку і розваг як жителів Києва, так і інших міст України. Очікується, що відвідуваність торгового центру складе близько 20 млн осіб на рік.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або