Наскільки екологічний сьогодні український рітейл? — читайте в новому випуску журналу All Retail
Дощі і похолодання приніс нам перший осінній місяць — але і він вже залишився позаду. Ми ж протягом вересня працювали над підготовкою нового випуску нашого електронного журналу.
Всі матеріали зібрані та скомпоновані, а свіжий номер All Retail вже готовий до прочитання.
У ТОП-темі поточного випуску ми зібрали та досліджували різні екоініціативи вітчизняних рітейлерів і спробували розібратися, чи не є для таких компаній екологічність лише маркетинговим ходом.
Відразу дві історії й два дуже різних інтервʼю розмістилося в поточному випуску. Любите пити каву від Idealist або може чули про цей бренд? Тоді читайте інтервʼю з засновником Idealist Coffee Co, Сергієм Корецьким.
Продовольчих торгових мереж на ринку істотно більше, ніж інших — правда з одними рітейлерами ми добре знайомі, а з іншими не надто. Вперше в нашому журналі інтервʼю з СЕО вінницької мережі «Домашній маркет» Павлом Варшавським. Якщо раптом ви не знали про цього рітейлера, тоді швидше знайомтеся.
Ми проаналізували столичний ринок мінімаркетів і окремо виділили деяких його представників: мережі «КОЛО», Foodpod і «BOX Експрес маркет». Про особливості цих торгових мереж, їх розташування в столиці читайте в «Трендах роздробу».
Аптеки також є ключовою деталлю величезного механізму роздробу — тільки цей сегмент рітейлу сьогодні не так сильно на слуху, як, наприклад, food або drogerie магазини. Виправляємо цю ситуацію разом з Денисом Піддубським в рубриці «Думка».
Ну а повний зміст рубрик з матеріалами, як завжди, криється під обкладинкою свіжого журналу All Retail.
--------------------------------------------
PS Відкривається підписка на електронний журнал All Retail на 2022 рік. Всіх зацікавлених компаній прохання звертатися по імейлу office@allretail.com.ua або по тел. (050) 378 78 61, (067) 370 68 42