All Retail
Опубліковано

У Миколаєві стартував перший жорсткий дискаунтер «ПЮРЕ»

Теги:
«ПЮРЕ»
розвиток дискаунтерів
Фото:
fruitscity.ru

Проєкт «ПЮРЕ» належить власникам південноукраїнської мережі магазинів «Таврія В».

Дебют дискаунтера «ПЮРЕ» відбувся першого жовтня в Миколаєві. Магазин знаходиться в торговому центрі «Корабельний» на Богоявленському проспекті, 234-В.

Площа торгового обʼєкта становить близько 13 тисяч кв.м. Як раніше повідомляли нам в компанії «Таврія В», в ньому представлено понад 3,5 тисячі найменувань продовольчих та непродовольчих товарів. Асортимент складає в основному продукція регіональних виробників, а також товари власного імпорту.

За словами Дениса Поповиченка, заступника генерального директора з операційних питань і розвитку мережі «Таврія В», Миколаїв невипадково був обраний для запуску нового магазину: місцеві жителі вміють рахувати свої витрати та вважають за краще купувати товари з мінімальною націнкою.

Крім того, Денис Поповиченко пояснив назву нового магазину «ПЮРЕ». «Його можна трактувати як "производители южного региона — эксклюзив" або в перекладі з англійської мови - "чиста ціна". В асортименті представлено товар від виробника з мінімальною націнкою — роздрібна ціна нижче товарів-аналогів на 20-30%. Цього вдалося досягти завдяки відсутності маркетингового навантаження. У магазині представлені товари місцевих виробників, які пропонують хороші ціни і якісні товари. Всі вони були протестовані перед тим, як були запропоновані покупцям», — говорить експерт.

Раніше представники мережі «Таврія В» повідомляли, що розвиток магазинів «ПЮРЕ» відбуватиметься поетапно, в різних містах України, в т.ч. в районних та обласних центрах.

Олег Карвацький, співвласник мережі дискаунтерів «Дивоцін» :

- Концепт магазину "ПЮРЕ" нагадав мені французьку мережу "KLO" (колишня мережа Tati) яка працює в форматі "destockage". В даному форматі, крім стандартного асортименту, закупники мережі шукають товарні залишки виробника/трейдера, неліквіди з відповідним дисконтом по всьому світу. У Європі, наприклад, є великий ринок оверстоків, спеціалізованих маркетплейсів, розвинений parallel trading.

Для того, щоб такий проєкт, як «ПЮРЕ», досяг успіху, йому потрібно володіти потужним категорійним відділом, здатним працювати на міжнародному ринку, а також бути інтегрованим у світовий ланцюжок overstock. Дотримуюся думки, що товари з глибоким дисконтом, імпортовані в Україну в таких категоріях як меблі, побутова техніка, DIY, можуть стати відмінною точкою диференціації та залучення покупця.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або