All Retail
Опубліковано

«Таврія В» запустить новий формат магазинів зі стоковими продуктами (оновлено)

Як це не парадоксально, але українські food-рітейлери продовжують наполегливо тестувати концепт жорстких дискаунтерів. Слідом за мережами «Дівоцін», «Грошик» і MERE, розвитком жорстких дискаунтерів вирішили також зайнятися в компанії «Таврія В».

«Таврія В» — мультиформатний продовольчий торговий оператор з центральним офісом в м. Одеса. Компанія розвиває обʼєкти різних форматів — супермаркети, гіпермаркети, магазини біля дому, а також обʼєкти дрогері. Станом на червень 2021 року компанія обʼєднувала близько 100 торгових точок.

Як повідомили All Retail, незабаром рітейлер відкриє свої перші магазини під вивіскою «ПЮРЕ». При цьому, в самій компанії цей концепт іменували стоковими магазинами.

Торгова мережа «Таврія В» восени цього року відкриє три перших торгових обʼєкти нового формату — стокові магазини «ПЮРЕ». При цьому, концепція торгової мережі «ПЮРЕ» передбачає запуск об'єктів площею від 1000 кв.м (асортимент до 1000 SKU) до 13 000 кв.м (асортимент до 3500 SKU), а також роздрібну ціну дешевше товарів-аналогів на 20-30%.

Цікаво, що логістичне забезпечення таких магазинів має відбуватися шляхом доставки піддонами на кожен обʼєкт.

За словами заступника директора з операційних питань мережі «Таврія В» Дениса Поповиченко, перший обʼєкт «ПЮРЕ» площею 13 000 кв.м і асортиментною матрицею на 3500 SKU планують відкрити на початку жовтня в Миколаєві. Асортимент магазину включатиме як продовольчі, так і непродовольчі групи товарів за найнижчими цінами. При цьому, розвиток мережі «ПЮРЕ» відбуватиметься поетапно, в різних містах України, в т.ч. в районних та обласних центрах.

Цікаво, що за останній час почастішали випадки, коли вітчизняні продовольчі рітейлери почали тестувати розвиток жорстких дискаунтерів. До таких, зокрема, відносяться західноукраїнська мережа «Дівоцін» і запорізький «Грошик» . Нагадаємо також, що спроби побудувати схожий бізнес в нашій країні робить і російська MERE.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або