All Retail
Опубліковано

Збій роботи Facebook міг обійтися компанії в $100 млн, — ЗМІ

Теги:
Facebook
Фото:
depositpotos.com

Збій роботи додатків Facebook Inc. — Facebook, Instagram і WhatsApp в понеділок може коштувати компанії приблизно $ 100 млн, підрахували аналітики американського видання Fortune.

Експерти Fortune в своїх розрахунках грунтувалися на фінансові результати компанії за другий квартал поточного року, в якому виручка Facebook склала $ 29,08 млрд, або $ 319,6 млн на день, або $ 13,3 млн на годину. З огляду на те, що додатки компанії не працювали протягом близько 7,5 годин, вона могла втратити $ 99,75 млн.

Інша компанія, що надає послуги з оцінки реклами, Standard Media Index дала більш оптимістичну оцінку. За підрахунками аналітиків британської групи, Facebook міг втратити близько $ 3,3 млн за період збою. Однак Standard Media Index покладалися виключно на оцінку того, скільки компанії витрачають на рекламу своїх продуктів в додатках Facebook в день.

Крім того, віце-президент дослідницької Forrester Майк Пру вважає, що близько 10 млн компаній і брендів, які розміщують свою рекламу в Facebook і Instagram, можуть обґрунтовано вимагати відшкодування збитків — ймовірно, у вигляді безкоштовної реклами.

"Тільки Facebook може точно сказати, яка частина виручки була втрачена в результаті збоїв. Рекламодавці і клієнти повинні вимагати від компанії відшкодування втрачених можливостей", — зазначив Пру в своєму коментарі для CNBC.

Продажі деяких підприємств, що використовують платформи Facebook, під час збою в понеділок скоротилися на 30-70% в порівнянні з таким самим періодом тиждень тому, написало видання The New York Times.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або