All Retail
Опубліковано

Ринок косметики в світі із сильним прогнозом зростання

Згідно зі звітом щодо косметичної галузі, підготовленому експертами Bank Pekao SA., світовий ринок косметики переживає період динамічного розвитку. Стрибок повинен відбутися і на ринках розвинених країн. До 2027 роки ринок косметики буде рости не менш ніж на 5% щорічно.

Незважаючи на поганий досвід ведення бізнесу в період пандемії, в очікуваннях буму світової косметичної індустрії переважає оптимізм. Однак це не означає, що попит на косметику в світі повністю відновиться до докризового рівня вже в цьому році, — пишуть у звіті Кшиштоф Мровчінскі і Томаш Тиц із відділу макроекономічного аналізу Pekao SA.

Слід памʼятати, що попит на ринках багатьох країн, що розвиваються, в 2020 році впав набагато сильніше, ніж в країнах з розвиненою економікою. З цієї причини глобальні обсяги продажів 2019 року можна очікувати знову тільки у 2022 або навіть 2023 року, тим більше що загрози попиту на косметику в деяких регіонах світу можуть зберігатися протягом більш тривалого періоду часу — повідомляє WH.pl

За прогнозами, до 2027 року ринок косметики буде рости не менш ніж на 5% щорічно — швидше за все в країнах, що розвиваються (особливо в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні), де процес виходу із «дна» попиту поєднується з традиційними двигунами зростання, повʼязаними із збільшенням доходів населення та підвищенням турботи споживачів про зовнішній вигляд і особисту гігієну. Однак відновлення попиту і, як наслідок, впевнені темпи його зростання очікуються також на ринках більш економічно розвинених країн, тобто Європи (в середньому майже на 5%) і Північної Америки (на близько 4%).

Найбільш сприятливі світові прогнози відносяться до сегменту парфумерної косметики (очікується, що він буде рости більш ніж на 7% в рік), який, як правило, найбільше страждає від пандемії і повʼязаної з нею зміною споживчих звичок. Однак така висока очікувана динаміка зростання пояснюється ефектами особливо низьких показників починаючи з 2020 року і тим фактом, що ця категорія товарів як і раніше є найменш насиченою на ринках країн, що розвиваються.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або