All Retail
Опубліковано

H&M відкриває магазини з віртуальними примірочними

Теги:
H&M
AR ексклюзив
Фото:
shoppingpl.com

Шведський модний бренд H&M відкриє на німецькому ринку магазини з віртуальними вбиральнями в партнерстві з технологічною компанією NeXR Technologies.

У магазинах використовуються розробки з програми AvatarCloud Fashion, яке вже є в AppStore і Google Play. За даними businesswire.com, вперше покупці зможуть віртуально приміряти вироби з нових колекцій H&M з 14 по 6 листопада 2021 року.

Магазини, що використовують новий дизайн, вітатимуть покупців в Берліні і Гамбурзі. В рамках періоду тестування віртуальних примірочних покупцям буде запропонований персональний аватар і цифровий двійник, створений відповідно до точних параметрів тіла покупця.

«Інноваційний додаток AvatarCloud від NeXR Technologies дозволяє покупцям приміряти свій аватар відповідно до стилю приблизно 30 предметів одягу з нової колекції. Розширення віртуальної примірки, пропонованої для інших колекцій, вже технічно можливе", — наголошується в прес-релізі.

Нова технологія покликана запропонувати покупцям магазинів одягу унікальний досвід покупок і проаналізувати вплив «цифрових примірочних» на споживачів. Лабораторія H&Mbeyond в Берліні відповідає за розробку таких інновацій в магазинах.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або