All Retail
Опубліковано

Lidl розглядає можливість виходу на ринок України

Теги:
AR ексклюзив
Lidl
експансія
АТБ
Фото:
careers.lidl.co.uk

Група Schwarz, власник мереж Lidl і Kaufland, зацікавлена у виході на український ринок. Однак впровадити це буде непросто, адже вітчизняна мережа АТБ може скласти сильну конкуренцію.

Як повідомляє Lebensmittel Zeitung, вихід мережі Lidl в Україну викликаний двозначним зростанням місцевого ринку і прогресуючою консолідацією, яка точно така ж, як і в 2002 році, що спонукало Schwarz Group зʼявитися у Польщі. В даний час в Польщі більше 780 магазинів цієї марки — повідомляєWH.pl

Нагадаємо, в жовтні цього року Lidl дебютував в Латвії, відкривши там 15 магазинів за один день. Інвестиції, повʼязані з появою мережі в цій країні, перевищили 200 млн. євро, які були спрямовані на будівництво магазинів і логістичних центрів, а також реалізацію екологічних цілей.

Зовнішня експансія мережі Lidl почалася в 1980-х роках. В даний час її магазини розташовані в 30 країнах світу, а всього їх понад 11 тис. одиниць.

Власник Lidl, Schwarz Group, в яку також входить мережа Kaufland, займає третє місце в світовому рейтингу найбільших роздрібних мереж FMCG. За даними Deloitte, у німецької групи було 3,9% частки на світовому ринку FMCG, при цьому поступаючись тільки Costco і Walmart.

Виручка Schwarz Group в 2019 році склала 126,1 млрд. доларів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або