All Retail
Опубліковано

Lidl Italia встановлює нові цілі щодо захисту клімату

Lidl Italia оголосила, що до наступного року вона стане кліматично нейтральною і скоротить викиди CO2 на 48% до кінця десятиліття

Рітейлер, який управляє більш ніж 680 магазинами по всій Італії, бере на себе зобовʼязання відповідно до мети Паризької кліматичної угоди.

Німецька мережа дискаунтерів, яка представлена більш ніж 12 000 обʼєктами в Європі і США.

Рітейлер заявив, що його стратегія захисту клімату складається з чітко визначених цілей відповідно до Ініціативи науково-обгрунтованих цілей (SBTi), повʼязаних з вуглецевим слідом і подальшим скороченням викидів CO2 від бізнес-процесів і ланцюжка поставок.

Lidl Italia також вирішив нейтралізувати викиди за допомогою проектів по компенсації викидів вуглецю, таким чином, ставши кліматично нейтральним до 2022 року. Потім компанія також активізує свої зусилля по скороченню викидів вуглецю, які, як очікується, будуть скорочені на 48% до 2030 року в порівнянні з базовим рівнем 2019 року. .

З 2015 року Lidl Italia використовує відновлювані джерела енергії, а рік по тому приступила до сертифікації своєї системи енергоменеджменту ISO 50001.

Використання зеленої енергії дозволило компанії успішно скоротити деякі викиди, уникнувши викиду 503 604 тонн CO2 за останні шість років.

Постачальникам, на частку яких припадає 75% викидів, будуть надані стимули для їх скорочення шляхом встановлення кліматичних цілей до 2026 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або